דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סיפור מדהים מהקליניקה 

מאת    [ 07/02/2012 ]

מילים במאמר: 862   [ נצפה 2156 פעמים ]

מדוע כל אחד  צריך לעבור אבחון באמצעות הדופק בתמציות פרחי ארץ ישראל.

 לקליניקה שלי נכנס גבר כבן ארבעים, נאה, שערו כסוף מעט בצדעיו,  הוא לבש חליפה כהה, התיישב על הספה ואמר: "תראה נתן, אני לא יודע מדוע אני פה. החיים שלי טובים, אני נשוי לאישה מקסימה, יש לנו שני ילדים נהדרים, אני חי ברמת השרון ועובד בחברת היטק בהרצליה, נוסע פעמיים בשנה עם המשפחה לחו"ל ואת האמת טוב לי. אתה יודע, הדבר היחידי שהילדים שלי מתלוננים עליו  זה שהם מפחדים שאני לא יחזור הביתה יום אחד, אני מניח שזה בגלל שאני לא נמצא הרבה בבית".

 "ומדוע בכל זאת  הגעת אלי שאלתי אותו"?

 "בחברה שלנו בהרצליה אחת מהעובדות שלי אתי, ספרה לי עליך ועל האבחון שאתה עושה דרך הדופק, ולהגיד לך את האמת אני לא מאמין בשטויות האלה של הרפואה המשלימה וכל הניו אייג' הזה.  אבל עם אתי אני נהנה להתווכח בהפסקות והחלטתי להראות לה שאני לא כל כך מרובע, אתנסה בטיפול אחד ואז אביס אותה  בויכוח, יש לך בעיה עם זה" הוא שאל?

 "הממ חשבתי לעצמי, גורל הרפואה המשלימה של משרד ההי-טק נמצא על הכתפיים שלי, אני עומד לפני מבחן, ואינני יודע מה הדבר הנכון שעלי לעשות - האם עלי לקבל את האתגר הזה? האם זה נכון לעבוד כשהאגו עומד על כף המאזניים ולא בעיה אמיתית של מישהו שבאמת מחפש מזור"?

 דילמה, כך ישבתי והתבוננתי במחשבות החולפות בתוך ההכרה שלי, עברתי על מאות האבחונים שעשיתי בימי חיי לאנשים וזכרתי שפעמים רבות האדם הגיע לאבחון בתמציות פרחי ארץ ישראל כדי לבחון את השיטה ואותי. תמיד או שהוא גילה משהו על עצמו, או שאני גיליתי משהו על עצמי, תהיתי מה אדם זה בא לקבל או לתת לי.

 "בסדר", אמרתי לו "אני מקבל עלי את האתגר, אבל אני צריך את שיתוף הפעולה שלך כדי שאוכל לראות מה אני יכול לעשות עבורך. אני מבקש ממך לחשוב על זה שבמידה ויש משהו שאתה צריך להכיר בו או ללמוד ממנו שהוא יעלה במהלך הפגישה הזו ושתבקש זאת באמת מקרב ליבך ותגיד את זה בקול רם".

 זה קצת הוציא אותו משיווי המשקל, הוא מצמץ בעיניו ונע באי נוחות בכורסא. חשתי כי הוא אינו יודע לבקש עזרה, לכן ישבתי בסבלנות כשאני מחכה להסכמתו או לסיום המפגש.

 "או קי", הוא אמר, "נלך על זה" ואמר בקול רם "אם יש משהו שעלי להכיר בו, או לזהות אותו שנסתר מעיני ושיתרום לחיי אני מבקש שיעלה אל המודעות שלי במפגש זה".

 בקשתי ממנו להוציא קלף אחד ולהשאיר אותו הפוך.

 כך הוא עשה.

 "הבדיקה הבאה תארך חמש עשרה דקות" אמרתי לו. "כל מה שאני מבקש ממך זה להיות בשקט כאשר אני מקרב פילטרים אל הדופק שלך. אני אנסה לזהות האם יש בעיה העצורה במערכת האנרגטית שלך.

 התחלתי לעבור בעזרת 83 הפילטרים של תמציות הפרחים של ארץ ישראל על הדופק שלו, אחד אחרי השני. עברתי 35 פילטרים ולא הרגשתי דבר, עוד 15 עברו והדופק שלו לא מגיב, "אולי פגשתי קדוש" חלפה מחשבה בליבי "זה שמסוגל להעביר את כל תמציות הפרחים דרך הגופים שלו ללא התנגדות", כשהיד שלי הזדעזעה מתגובה שהגיע מהדופק שלו.

 התבוננתי בפרח שאליו הגיב האדם והיה זה נץ חלב הררי. האנשים המגיבים לתמצית זאת  עברו טראומה ברמה של שוק, ובמקרה של אדם זה הטראומה נשכחה.

 סגרתי את הספר, התבוננתי בעיניו של הגבר שעמד מולי כשאני בוחר את מילותיי.

 "אתה יודע" נתן הוא אמר לי, "לפני שסגרת את הספר הרגשתי משהו בגוף שלי, אני לא יודע אם זה אמיתי או דמיוני אבל הרגשתי משהו, מה זה היה?".

 החלטתי לספר לו על הפרח ולא לחבר את הפרח ישירות אליו. אמרתי לו שתמצית של פרח נץ חלב הררי קשורה לטראומה לשוק שהאדם עבר אך רבים אינם זוכרים אותו, סיפרתי לו שאנשים רבים שחוו אובדן ולא השלימו איתו  מגיבים לתמצית זו.

 האדם התבונן בי בשקט, ומשום מקום התגלגלה דמעה מעיניו. "חשבתי שמזמן כבר התגברתי על זה" אמר. "כשהייתי ילד, הורי התקשו בפרנסת המשפחה ואני גרתי אצל דוד שלי שהיה כמו אבא שלי. מאוד אהבתי אותו. יום אחד הוא מת, בן חמישים היה, ונעלם מחיי. כל מה שהרגשתי אז עולה בי עכשיו: עצב, כעס ותחושה של אובדן. איך הוא יכול ללכת בלי להיפרד ממני הוא שאל והתבונן בי. ובכלל מי מכין נער בן 10 להתמודד עם אובדן"?

 "אני לא מאמין שזה עולה עכשיו" הוא אמר, הפתעת אותי.

 ישבתי בשקט, היה עוד דבר אחד לא שצריך היה לסגור. "האם אתה יכול לראות השלכות נוספות לאירוע הזה על המשפחה שלך "שאלתי אותו.

 הוא ישב בשקט ואמר: "אתה יודע נתן  שני הילדים שלי כל הזמן שואלים אותי אבא מה יהיה איתנו  אם תמות? ואני תמיד הרגעתי אותם ואמרתי להם שאין סיכוי שזה יקרה וחיבקתי אותם, עכשיו, פה, אני מבין ומקשר שכול עוד לא סגרתי את הפינה הזו, הילדים שלי חווים את המקום הזה של האובדן בתוכי ולמרות שהם לא מבינים הם מרגישים אותו וזה בא לידי ביטוי בפחדים שלהם.

 "הם נמצאים בחיים שלי כדי לעורר אותי" אמר.

 הגיע הזמן להפוך את הקלף אמרתי לו.

 הוא הפך את הקלף, הקלף היה של פרח האקליפטוס המדבר על אדם המרגיש  עצב הנובע מתוך חוויה של אובדן הנמצא בדרך להחלמה.

תודה נתן הוא אמר לי מתי קובעים פגישה נוספת.....

 

הפתעה לכל אחד המקיש על לינק זה

 

אתר הבית של תמציות פרחי ארץ ישראל


 

 

 

נתן אמסטר  בעלים ומיסד של תמציות פרחי ארץ-ישראל .http://www.holylandessences.com                                                           טל:03-6043242




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב